חברת DB Schenker רוכשת חברת משאיות בארה״ב
הודיעה על רכישת חברת USA Truck בעיסקה ששווייה 435 מיליון דולר. הרכישה היא חלק מהשאיפה של DB Schenker להפוך לספקית שרשרת אספקה ​​מלאה בארה״ב וברחבי העולם
27.06.22 / 10:48
חברת DB Schenker רוכשת חברת משאיות בארה״ב
27.06.22
חברת DB Schenker רוכשת חברת משאיות בארה״ב

חברת DB Schenker רוכשת את USA Truck בעסקה של 435 מיליון דולר, כך הודיעו שתי החברות ביום שישי.

 

כחלק מהעסקה, DB Schenker משלמת במזומן עבור כל המניות הקיימות של USA Truck, במחיר של 31.72 דולר למניה. אם תאושר, חברת USA Truck תמוזג לתוך חטיבת התחבורה היבשתית של DB Schenker באזור אמריקה.

 

שני הצדדים צופים שהרכישה תיסגר עד סוף 2022, ואז USA Truck תהפוך לחברה פרטית. העסקה כפופה לאישורים של בעלי המניות והרגולטורים.

 

הרכישה היא חלק מהשאיפה של DB Schenker להפוך לספקית שרשרת אספקה ​​מלאה בארה״ב וברחבי העולם. החברה מסרה כי בכוונתה להתבסס על הרשת הקיימת של USA Truck ולהרחיב את שירותיה על פני היבשה, האוויר והים.

 

ג׳ו יאסקה, סגן נשיא בכיר לתחבורה יבשתית של DB Schenker לאזור אמריקה, אמר כי: ״אנו רואים בעסקה זו פלטפורמה לצמיחה ועל ידי שילוב הארגונים הללו, נשפר מאוד את הנוכחות שלנו במרחב התחבורה היבשתית של צפון אמריקה״.

 

חברת DB Schenker החלה במסע רכישות במהלך השנים האחרונות, כאשר החברה הגרמנית מחפשת להרחיב את הטווח הגלובלי שלה.

 

עד כה רכישות שלה לא הגיעו לארה״ב. בינואר השנה הודיעה DB Schenker כי רכשה שתי חברות תחבורה בספרד כחלק מתוכניתה לבנות את הרשת האירופית שלה.

 

חברת USA Truck תחזק את נוכחות המטען של DB Schenker בארה״ב. לחברת ההובלות היבשתית יש כ-2,100 עובדים והיא מתהדרת בצי של 1,900 משאיות. לחברה יש גם רשת אסטרטגית של מסופים ברחבי החצי המזרחי של ארה״ב.

 

נזכיר כי חברת אוריין מייצגת בישראל את DB Schenker.