מזמינים סחורה מחו"ל? - וודאו שיש לכם עמיל מכס מקצועי
בכדי שעבודת היצואנים והיבואנים תהיה פשוטה יותר, כיום ניתן למצוא חברות המציעות שירותי עמילות מכס. חברות אלה מייצגות בצורה המקצועית והטובה ביותר את הלקוחות שלהן מול שלטונות המכס וכך הופכות את תהליכי הייצוא והייבוא לתהליכים קלים ונוחים יותר
04.05.21 / 14:35
מזמינים סחורה מחו"ל? - וודאו שיש לכם עמיל מכס מקצועי
04.05.21
מזמינים סחורה מחו"ל? - וודאו שיש לכם עמיל מכס מקצועי

כאשר מבצעים שילוח בינלאומי, חשוב מאוד להבין כי מדובר בתהליך שמורכב מכמה שלבים, כאשר כל שלב דורש תיאום מלא בין כמה גורמים ובין כמה בעלי מקצועות שונים. כל התהליך הזה רלוונטי על מנת שהמשלוח שיוצא מנקודה אחת יגיע לנקודה השנייה בשלמותו, במסגרת התקציב ובחלון הזמן שנקבעו מראש. בכדי שעבודת היצואנים והיבואנים תהיה פשוטה יותר, כיום ניתן למצוא חברות המציעות שירותי עמילות מכס. חברות אלה מייצגות בצורה המקצועית והטובה ביותר את הלקוחות שלהן מול שלטונות המכס וכך הופכות את תהליכי הייצוא והייבוא לתהליכים קלים ונוחים יותר.

 

שירות עמיל מכס- במה מדובר?

כאמור, אם אתם עוסקים בתחום ייצוא וייבוא סחורות, אין ספק שעליכם להכיר את שירותיו של עמיל המכס. מדובר על חלק ממכלול שירותים לוגיסטיים שניתן לקבל כיום בעולם השילוח. בעבר, היה מחויב עמיל המכס להיות נוכח באופן פיזי כאשר הסחורות הגיעו, אולם כיום התפקיד שלו הוא לדאוג שכל הניירת הנדרשת תהיה מלאה בצורה נכונה ובזמן על מנת להשלים את תהליכי הייצוא או הייבוא שהוא אחראי עליהם בשם הלקוח אותו הוא מייצג.
עמיל מכס הוא איש מקצוע מוסמך המבצע מספר פעולות חשובות בתהליך הייצוא או הייבוא עבור הלקוח שלו: ראשית כל, הוא מסווג את הסחורות. שנית, הוא מטפל באופן מלא ומקצועי בנושא של הניירת הרלוונטית והגשתה למכס. מעבר לכך הוא עוסק בכל מה שקשור לתחום אגרות ומיסים ולאחר מכן שחרור הטובין מהמכס ומייצג את הלקוח שלו בצורה נאמנה כאשר ישנם חילוקי דעות מול הרשויות וכן, מלווה אותו בצורה שוטפת לאורך כל שרשרת האספקה, האחסון, האריזה, ההובלה וכל שירות אחר שנדרש עבור תהליכי ייצוא וייבוא.
חשוב לדעת שגם כאשר מדובר על ייבוא אישי, עמיל מכס מקצועי יוכל לסייע לכם בכל הנוגע להבאת הניירת הנדרשת והרלוונטית ולסיווג הסחורה. עמיל מכס מספק כיום שירותי ייעוץ על מנת שהיבואן יקבל את ההחלטות הטובות ביותר וישלים את תהליך הייצוא או הייבוא באופן שבו הוא ימצה את כלל היתרונות האפשריים בתהליך.

מדוע חשוב לבחור נכון חברת עמילות מכס?

מכיוון שכיום ניתן למצוא לא מעט חברות המציעות את שירותיהן בתחום עמילות מכס, חשוב מאוד למצוא חברה מקצועית ומתקדמת טכנולוגית עם ניסיון רב מול המכס והרשויות השונות בישראל.
חשוב שתבדקו היטב, האם החברה עוסקת בתחום יבוא ויצוא טובין באופן מקצועי, האם היא מספקת ללקוחותיה את השירות והמחירים הטובים ביותר וכן, במידה ואתם עוסקים גם בשילוח ימי, האם החברה עוסקת גם בתחום שילוח ימי וזאת בכדי שהיא תסייע לכם לקבל את המענה המקסימלי והרלוונטי לצרכים שלכם.
חברות עמילות מכס רציניות מציעות היום ללקוחותיהם שירותים נוספים כגון: אריזה, אחסנה, שינוע יבשתי של הסחורות, פריסה ונוכחות בנמלים הימיים, האוויריים ובמעבר היבשתי (שייח חוסיין)וכן התאמת ביטוח לסחורה המועברת, כיוון שישנן סחורות יותר רגישות ולכן הביטוח צריך להיות בהתאם.
זהו יתרון עצום כיוון שסל שירותים כזה הופך אותן למעשה לגורם הבלעדי האחראי על כל המסלול של הסחורה, מבלי שהלקוח יאלץ להיעזר בחברות נוספות להשלמת העסקה.
לכן, וודאו שאתם בוחרים את החברה המתאימה לצרכים שלכם באופן מדויק מחד ומאידך, את החברה המקצועית ביותר בתחום, אשר יש לה ניסיון והיכרות רחבי טווח בכל תחום השילוח הבינלאומי והגופים שצריך לעבוד מולם בארץ בתחום זה.