אוריין ממשיכה לתמוך בספורטאים ישראלים
החברה חתמה לאחרונה על הסכם חסות עם אסף יסעור, לוחם הטאקוונדו הישראלי קטוע הידיים, ובשבוע שעבר חתמה על הסכם חסות עם איתמר אשד, טריאתלט מצטיין. אוריין: זכות גדולה לתמוך בספורטאים צעירים על מנת שיוכלו לקיים שגרת אימונים מקצועית
02.10.22 / 09:43
איתמר אשד, ספורטאי מצויין ומתחרה בתחום הטריאתלון
02.10.22
איתמר אשד, ספורטאי מצויין ומתחרה בתחום הטריאתלון

חברת אוריין ממשיכה בתמיכתה בספורטאים צעירים. החברה חתמה לאחרונה על הסכם חסות עם אסף יסעור, לוחם הטאקוונדו הישראלי קטוע הידיים, ובשבוע שעבר חתמה על הסכם חסות עם איתמר אשד, טריאתלט מצטיין המתאפיין בהתמדה יוצאת דופן ובשאיפה מתמדת למצוינות והישגיות.

 

אוריין שימשה בעבר המאמצת הרשמית של שחר צוברי, גולש הרוח, אלוף ישראל וזוכה מדליות הארד באליפות העולם 2008 ובאולימפיאדת בייג׳ינג 2008.  

 

אשד, בן 22, הינו בוגר מגמת הספורט בתיכון מוסינזון בהוד השרון. אשד החל להתאמן בענף הטריאתלון באופן רציני כבר בגיל 9 וזכה במקום הראשון בגביע הסבב בטריאתלון לילדים. באמתחתו הישגים רבים בהם: מקום ראשון בתחרות EUROPEAN CUP לגילאים 16-19, מקום ראשון באליפות ישראל באקווטלון במקצה העילית ושני שיאים חדשים בריצה ל-10 ו-5 קילומטר.

 

בשנה האחרונה, מתחרה אשד בסבב העולמי של ליגת הטריאתלון, שהתחיל באירופה, המשיך למקסיקו וקנדה ובסוף השנה סבב תחרויות בדרום קוריאה ויפן. זאת על מנת לצבור ניסיון ונקודות עבור המטרה העיקרית - אולימפיאדת פריז 2024.

 

מאוריין נמסר: ״אנו מאחלים לאיתמר הצלחה רבה ובטוחים כי יגשים את מטרותיו להגיע לאולימפיאדת פריז 2024. זאת זכות גדולה לתמוך בספורטאים צעירים על מנת שיוכלו לקיים שגרת אימונים מקצועית ולהגשים את שאיפותיהם״.