אוריין חנכה מתחם הפצה ולוגיסטיקה חדש בצפון
המתחם החדש בצפון הוקם בהשקעה של מיליוני שקלים, בשטח של כ-30 דונם והוא כולל משרדים מרווחים, מרכז הובלה והפצה חדש ומרכז לוגיסטי
07.03.22 / 10:45
אוריין חנכה מתחם הפצה ולוגיסטיקה חדש בצפון
07.03.22
אוריין חנכה מתחם הפצה ולוגיסטיקה חדש בצפון
07.03.22
אוריין חנכה מתחם הפצה ולוגיסטיקה חדש בצפון

מגמת ההתחדשות בחברת השילוח והלוגיסטיקה אוריין נמשכת. לפני מספר חודשים עבר מטה החברה למשכנו החדש במודיעין ועכשיו הגיע תורו של סניף צפון, שהעתיק את מיקומו למתחם "דשנים" שבאזור התעשייה הדרומי של קריית אתא.

 

בחברת אוריין ציינו שהמתחם החדש הוקם בהשקעה של מיליוני שקלים, בשטח של כ-30 דונם הכולל בין השאר 2,000 מ"ר של משרדים מרווחים עבור מחלקת היצוא והיבוא הימי, המיישרים קו עם המשרדים של מטה החברה בסטנדרט של תעשיית ההיי טק ומציעים חללי עבודה גמישים, ריהוט ביתי בצבעים חמים, פינות ישיבה, מסעדה לשימוש העובדים, עמדות עבודה מושקעות ומגוון פינות ישיבה לקיום מפגשי עבודה מסוגים שונים.

 

המתחם החדש כולל גם מרכז הפצה והובלה חדש בשטח של כ- 4000 מ"ר המאגד את פעילות ה-B2B , C2B ואת תחום ה-E-commerce הצומח. וכעת סניף הצפון מפעיל צי של עשרות משאיות ורכבי הפצה, 12 קווי חלוקה קבועים ועוד כשישה קווים משתנים לפי צורך. בפריסה ארצית, מקיסריה ועד מטולה.

 

וכן במתחם הוקם מרכז לוגיסטי בשטח של 11,000 מ"ר שתחומיו המרכזיים, מוצרי פלסטיק ומזון קפוא.

 

מחברת אוריין נמסר: " אנו שמחים להשיק את הסניף הצפוני החדש שלנו בקריית אתא ולהמשיך לבסס את אוריין כחברה המובילה בארץ המעניקה לעובדיה סביבת עבודה נעימה וללקוחותיה סל שירותים מלא One Stop Shop)) בתחומי השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה".