אוריין הפיצה אלפי מכונות של נספרסו תוך פחות מיממה
חברת אוריין הפיצה אלפי מכונות נספרסו חדשות למאות נקודות מכירה בפריסה ארצית. מוטי לוי מאוריין: לצורך המבצע הופעלו למעלה מ-200 רכבי הפצה חמישה מרכזי הפצה ברחבי הארץ כדי לעמוד ביעד
03.09.17 / 12:43
עובדים במרץ באוריין
03.09.17
עובדים במרץ באוריין
מכונות הקפה בדרך למרכזי ההפצה ולנקודות השיווק
03.09.17
מכונות הקפה בדרך למרכזי ההפצה ולנקודות השיווק

חברת נספרסו השיקה לאחרונה את מכונת הקפה החדשה שלה מדגם Essenza Mini, מכונה קטנה וקומפקטית שמכילה את כל היכולות, הידע והמומחיות של נספרסו בעיצוב חדש מודרני. ירון כהן, מומחה למכונות קפה וחובב מכונות נספרסו ציין כי "אין ספק שנספרסו מצליחה לספק את המילה האחרונה בתחום העיצוב והטכנולוגיה בכל הנוגע לדגם החדש".

 

ההשקה הגדולה של מכונת הקפה הקטנה התרחשה בשבוע שעבר בשיתוף פעולה של חברת הלוגיסטיקה אוריין כאשר מעל ל-200 רכבי הפצה של החברה נרתמו למבצע והפיצו אלפי מכונות בתוך פחות מיממה.  

 

הודות להירתמות המאסיבית מטעם אוריין, פחות מיממה מתחילת ההפצה, מאות נקודות מכירה בפריסה ארצית, ביניהן רשתות חשמל וחנויות פרטיות, קיבלו את הדגם החדש של מכונת נספרסו והחלו לשווקו.

 

"מדובר בפרויקט לוגיסטי מורכב", אמר מוטי לוי, מנהל התפעול בחטיבת ההפצה של חברת אוריין. "לצורך המבצע הופעלו חמישה מרכזי הפצה ברחבי הארץ כדי לעמוד ביעד הפצת אלפי המכונות בפרק זמן קצר מאוד״.

 

לוי הוסיף כי "היה לנו חשוב שהדגם החדש יופץ במהירות האפשרית לכמה שיותר נקודות מכירה, ושאלפי משפחות ייהנו מהמוצר החדש לפני החג. אני שמח שלחברת אוריין היה חלק בהשגת המטרה״.

 

 

 

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך