שירותים מיוחדים

ידוע לכל כי ביטוח מטענים הינה סוגיה המצריכה התמחות והבנת המוצר על בוריו.

אנו באוריין נדע לספק עבורכם את המענה המקצועי והמתאים ביותר עבור מטענכם.

השירותים הניתנים במסגרת סוכנות הביטוח משלימים את סל השירותים של קבוצת אוריין המתמחה בשילוח, עמילות מכס ושאר שירותי שרשרת האספקה.

סוכנות הביטוח עובדת עם חברות הביטוח הגדולות והיציבות ביותר, ובין שלל לקוחותיה נמצאות החברות המובילות במשק הישראלי.

ביטוח מטענים מסייע ליבואן/ יצואן בצמצום הוצאות בלתי מתוכננות והפסדים כספיים ומעניקה שקט נפשי בעת שילוח המטענים. ביטוח מסוג זה מחייב התמקצעות וניסיון נרחב, בשל המגוון הרחב של סוגי המטען ואמצעי השינוע, הניסיון והידע יהיו נגישים לכם לצורך ניהול דרישת הנזק תוך ליווי אישי צמוד ומענה מקצועי מלא.

 


 

באוריין קיימת מחלקה נפרדת אשר מתמחה בטיפול במשלוחי צד ג׳ (Drop Shipments)  - משלוחים בין מדינות שאינם עוברים דרך מדינת ישראל.
 הפריסה הגלובלית של חברת DB Schenker ומערך המחשוב On-Line,  מהווים את הבסיס לשרות זה, אשר מאפשר לנו לספק ללקוחותנו את הטיפול המקצועי והמהימן ביותר. 

התשלום בגין שירות זה יכול להתבצע הן ע"י ספק הסחורה, מקבל הסחורה או הלקוח בארץ.

 


 

באוריין קיימת מחלקה ייחודית אשר מתמחה בטיפול במטענים חריגים ופרוייקטים מורכבים.
משלוחים אלה הן ביבוא והן ביצוא דורשים התמחות וניסיון מקצועי רב.
הטיפול המורכב מחייב גישה מקצועית ואישית משלב התמחור לשלב הביצוע – שכולל מעקב אישי hands on project לכל מטען שכזה עד שנפרק במלואו באתר הלקוח או בכל מקום בו מוקם מפעל חדש או תחנת כח (מה שמכונה בעגה המקצועית – Greenfield Project).
 
הפריסה הגלובלית של חברת DB Schenker עם צוות מקצועי ייעודי שפרוס על פני כל הגלובוס, ומרוכז תחת אגף הפרויקטים ואנרגיה  Global Project, Oil & Gas אליו אנו קשורים ועובדים בשוטף, מחזק את הבסיס המקומי שלנו.
נציגות חזקה במדינות היצרניות הגדולות, כמו גם הערים החשובות לתעשיית האנרגיה – יוסטון, אברדין, סטוואנגר וסינגפור מסייעת ללקוחות אוריין בארץ לקבל מאיתנו את הטיפול המקצועי המהימן ביותר.

 

>> לפרטים נוספים לחצו כאן 

 


 

אנו מציעים שירותי Special Express עבור משלוחים  המוגדרים דחופים. שירות זה ניתן מדלת לדלת עבור משלוחי הייבוא והייצוא כאחד.

לאור רגישות וצורך המשלוחים המדודים בזמנים, שירות ייחודי זה נותן מענה עבור איסוף בשעות אחה"צ מכל אירופה והפצה עד לבית הלקוח ביום העסקים שלאחריו ב08:00.

שירות זה יכול לייצר פתרון אידיאלי לתעשיות הרכב / תעופה / סמיקונדקטור כמו : AOG,VOR,MACHINE DOWN

Blood Samples : אנו מטפלים במשלוחים דחופים של דגימות דם לבדיקות ומחקרים ברחבי העולם. במסגרת זו אנו מבצעים איסופים מכל רחבי הארץ 7 ימים בשבוע.


 

לפרטים נוספים וקבלת הצעת מחיר אטרקטיבית, לחצו כאן