מנהל יבוא חדש בחברת אוריין
אמיר ברנדל, שהצטרף לאחרונה לאוריין, מחליף בימים אלו את אסף שחק שעבר באוריין כ- 19 שנים
18.02.14 / 11:18
מנהל יבוא חדש בחברת אוריין
18.02.14
מנהל יבוא חדש בחברת אוריין

חילופי תפקידים בחברת השילוח אוריין. אסף שחק, שכיהן עד כה כסמנכ"ל היבוא של החברה, יוצא לדרך חדשה לאחר כ- 19 שנה באוריין. את אסף יחליף בתפקיד מנהל היבוא אמיר ברנדל שהצטרף לאחרונה לאוריין.

 

מהנהלת חברת אוריין שיבחו את אסף שחק על שתרם רבות לאוריין במהלך השנים, והיה שותף מלא ומוביל בתהליך צמיחתה לחברה מובילה בתחום השילוח הבינלאומי והלוגיסטיקה. אסף החל את דרכו באוריין כאיש משמרת ביצוא האווירי, ולאחר מגוון תפקידי ניהול שונים, הן ביצוא והן ביבוא, הוא מסיים את תפקידו האחרון, כסמנכ"ל היבוא באוריין, "תפקיד אותו הוא ביצע במקצועיות ובמסירות רבה", נמסר.

 

כאמור, לתפקיד מנהל היבוא נכנס בימים אלו אמיר ברנדל, יליד 1976, בעל תואר ראשון בכלכלה ותואר שני במנהל עסקים באוניברסיטה העברית בירושלים. את הקרירה המקצועית שלו החל אמיר בחברת אינטל בשנת 2001, לאחר מכן עבר למייקרון עם רכישתו של המפעל בקרית גת. בארבעת השנים האחרונות ניהל אמיר את מערך הלוגיסטיקה הגלובלית בחברת התקשורת CERAGON NETWORKS LTD.

 

נציין כי במחלקת היבוא של אוריין מועסקים כ- 200 עובדים ומחזור ההכנסות שלו בחודשים ינואר-ספטמבר 2013 הסתכם לכדי 62 מליוני דולרים.