אוריין זכתה באות הוקרה של המכון לאחריות תאגידית
הדו"ח מכיל מידע רב על פעילות בתחומי אחריות חברתית, סביבתית, דאגה לעובדים ולסביבת העבודה ועוד. אופיר פינס-פז: שואפים לשפר את ביצועינו ולהמשיך להיות חברה מובילה
05.10.16 / 10:39
אוריין זכתה באות הוקרה של המכון לאחריות תאגידית
05.10.16
אוריין זכתה באות הוקרה של המכון לאחריות תאגידית

חברת אוריין בע"מ זכתה יחד עם חברות מובילות נוספות במשק הישראלי לאות הוקרה מטעם המכון לאחריות תאגידית במרכז האקדמי למשפט ועסקים ברמת גן. האות ניתן לאוריין על פרסום דו"ח אחריות תאגידית בהתאם לתקן הבינלאומי של ארגון ה-GRI (Global Reporting Initiative), אשר מטרתו הינה להגביר את השקיפות לגבי השפעות וביצועי החברה בתחומים החברתיים והסביבתיים.

 

זהו כנס דיווחי הקיימות השביעי שעורך המכון לאחריות תאגידית. המכון הינו גוף עצמאי ובלתי-תלוי, היחיד מסוגו בישראל, ששם לעצמו למטרה לקדם ולבצר את ההגנה על האינטרס הציבורי במכלול השאלות הנוגעות ליחסי הגומלין בין תאגידים עסקיים לבין החברה הישראלית.

 

לדברי אופיר פינס-פז, יו"ר החברה, "הדו"ח מהווה שלב נוסף וחשוב בפעילותנו לאורך השנים למען החברה הישראלית. הדו"ח נכתב כחלק מראייה כוללת של התנהלות אחראית של חברה ציבורית בינלאומית ויש בו משום הבעת מחויבותנו העמוקה לפעילות על פי עקרונות הקיימות וההוגנות, תוך לקיחה בחשבון של האינטרסים של מחזיקי העניין המקומיים שלנו".

 

הדו"ח מפורסם באתר החברה והוא מכיל מידע רב על הפעילות הענפה בתחומי האחריות התאגידית: אחריות חברתית, אחריות סביבתית, דאגה לעובדים ולסביבת העבודה, אתיקה וממשל תאגידי.

 

"אנו שואפים כל העת לשפר את ביצועינו ולהמשיך להיות חברה מובילה, גם בתחום זה", הוסיף פינס-פז. "אנו מאמינים כי לעשייה שלנו ושל חברות נוספות בתחום האחריות התאגידית יש את הכוח לגעת, להשפיע ולשנות, בקהילה ובסביבה אך גם בנו - על ידי חיזוק והעצמת העובדים שלנו ויצירת תחושת שייכות ועשייה למען אחרים אשר בהכרח מקרינה גם פנימה".

 

אוריין הינה הנה חברה ציבורית מהוותיקות והמובילות בתחום השירותים הלוגיסטיים בישראל, והינה הנציגה הבלעדית בארץ של חברת DB SCHENKER הגרמנית. אוריין הינה החברה הראשונה בתחומה בישראל המפרסמת דו"ח אחריות תאגידית, כמקובל בחברות מובילות בעולם. את כתיבת הדוח ליוותה חברת הייעוץ Good Vision מקבוצת פאהן קנה, בראשותו של עברי ורבין.

 

בתמונה מימין: פרופ' משה כהן-אליה, נשיא המרכז האקדמי למשפט ולעסקים, עו"ד טל חלדי יועץ משפטי אוריין וליעד אורתר, ראש המכון לאחריות תאגידית.

 

 

 

כתבות נוספות שעשויות לעניין אותך